Aktualny Grafik Zajęć Fitness

Zapisywanie się na zajęcia

Osoby które uczestniczą w zajęciach fitness proszone są, jeżeli nie mogą pojawić się, by najpóźniej odwoływały obecność na 1h przed. Inaczej będziemy musieli pobrać karę w wysokości 10 zł.

Opis zajęć:

Fat burning

Zajęcia nastawione na spalanie tłuszczu. Na treningu angażowane jest całe ciało, intensywność treningu jest zmienna co pozwala spalić dużą ilość kalorii w krótkim czasie. Zajęcia Fat burning poprzez połączenie wysiłku tlenowego i beztlenowego bardzo korzystnie wpływają na kondycję osoby ćwiczącej, dzięki czemu świetnie uzupełniają plan przygotowań do maratonu, sztuk walk, triatlonu.

Cross

Zajęcia dla zaawansowanych. Zajęcia siłowe z wykorzystaniem kettlebell, sztang oraz sztangielek. Trening o bardzo dużej intensywności, wpływa na rozwój masy mięśniowej oraz redukcje tkanki tłuszczowej. Zajęcia integrujące, uczące pracy z zespole i wsparcia drużyny.

TBC

Zajęcia dynamiczne, nastawione na wzmocnienie ciała, spalenie tkanki tłuszczowej, poprawę wytrzymałości i wydolności, równowagę oraz szybkość. Najcięższe zajęcia dynamiczne fitness, angażujące całe ciało (wszystkie partie mięśniowe), odbywające się w szybkim tempie na wysokim pułapie tętna. Dużo modyfikacji podstawowych ćwiczeń, dużo powtórzeń, podskoków oraz mnóstwo spalonych kalorii.

Body Shape

Zajęcia dynamiczne, skupione na wzmocnieniu wszystkich większych partii mięśniowych, poprawie wytrzymałości oraz spaleniu tkanki tłuszczowej. Mniejsza ilość zmian tętna oraz podskoków, więcej powtórzeń wzmacniających i modelujących ciało. Dużo przysiadów, pompek i wzmacniania najczęściej z obciążeniem własnego ciała.

BPU (brzuch-uda-pośladki)

Zajęcia dynamiczne, skupione na wzmocnieniu głównie dolnych partii ciała (brzuch, pośladki i uda), poprawie wytrzymałości ogólnej i spaleniu tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia z dużą ilością powtórzeń i kombinacji głównie z obciążeniem własnego ciała, nastawione na modelowanie z dużą ilością ćwiczeń na brzuch.

Stretching

Zajęcia mentalne, skupione na zwiększeniu elastyczności ciała, ruchomości w stawach, poprawie postawy w połączeniu z oddechem i totalnym wyciszeniem. Jest to wspaniały, całogodzinny trening, który ma na celu redukcję napięć mięśniowych. Wraz z relaksem mięśniowym popartym pracą spokojnego, głębokiego oddechu, następnie wytrzymaniem w pozycji rozciągającej mięsień ulega rozkurczeniu i uelastycznieniu. Idzie za tym relaks psychiczny. Po tych zajęciach w przeciwieństwie do treningów dynamicznych najczęstszym i najbardziej pożądanym objawem jest uczucie relaksu, senności i odprężenia.